Pogoji poslovanja

OSEBNA IZKAZNICA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine  www.trgovina-junior.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Uradni naslov in sedež podjetja

AR-AL NET d.o.o.
TRGOVINA JUNIOR
Kranjčeva ulica 22

9220 Lendava

Telefon: 051 219 853
E-pošta: info@trgovina-junior.si

Matična številka: 6072526000
Davčna števlika: SI 96601086, podjetje je davčni zavezanec.

Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti pod št. reg. vložka 2011/48252.

Spletna trgovina www.trgovina-junior.si deluje 24 ur na dan, vse dni v letu.

V spletni trgovini kupci lahko naročajo izdelke, ki so navedeni na teh straneh in so na voljo do odprodaje zalog.

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini www.trgovina-junior.si  so navedene v denarni enoti evro (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila kupca.

Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Junior (www.trgovina-junior.si) in se lahko razlikujejo od rednih cen.
Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

KORAKI NAKUPA

1. Korak: Na spletni strani nakupovalne košarice so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranim izdelkom je navedena cena izdelka, strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Stroški dostave niso prišteti pri naročilu pohištva. Stroški dostave so odvisni od število paketov ter teže naročenih artiklov. Stroške dostave kupec po oddaji naročila prejme e-sporočilo z informacijo o višini stroška dostave.
2. Korak: Če kupec želi določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo “Odstrani iz košarice”, ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati še druge izdelke v košarico,mora klikniti na povezavo “K naročilu želim dodati še druge izdelke”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.
3. Korak: Kupec mora v spletni obrazec vnesti vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, telefon, e-naslov). Kupec lahko doda tudi komentar (opombe). Kupec v nakupovalni košarici izbere način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v razdelku “Način plačila” ter izbere na kakšen način bodo izbrani artikli dostavljeni v (razdelku) "Način dostave."  Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb  "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" ter po tem, ko je obkljukal okence z besedilom "S klikom potrjujem, da so moji podatki pravilni in se strinjam s pogoji poslovanja."
4. Korak: Če je bilo naročilo uspešno posredovano, se na spletni strani izpiše tekst “Prejeli smo vaše naročilo. Zahvaljujemo se vam za nakup.” Poleg tega bo kupec na elektronski naslov, ki ga je posredoval v prejšnem koraku, prejel obvestilo s podrobnostmi o naročilu.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj kontaktira prek elektronske pošte: info@trgovina-junior.si

V primeru naročila pohištva/vozička  ( ki imajo nedoločen dobavni rok) prejme stranka dodatno e-sporočilo o predvideni ostavi naročenih izdelkov ter informacijo o stroških dostave.

PLAČILO IN NAČIN PREVZEMA

Način plačila in plačilni pogoji
Spletna trgovina www.trgovina-junior.si omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po povzetju - kupec plača kupnino ob prevzemu blaga na želenem naslovu kupca (dostava preko Pošte Slovenije ali dostava preko paketnega distributerja GLS)
2. Plačilo po predračunu -  na račun podjetja AR-AL NET d.o.o. in prevzem blaga na želenem naslovu kupca (dostava preko Pošte Slovenije ali dostava preko paketnega distributerja GLS).

Način prevzema naročenega blaga

1. Prevzem po pošti -kupec prejme blago na želenem naslovu (dostava preko Pošte Slovenije ali dostava preko paketnega distributerja GLS)

2. Prevzem osebno- v poslovalnici (fizična trgovina) Junior - kupec prevzame blago osebno, v eni izmed poslovalnici Junior ( BTC City hala A, kletna etaža, Šmartinska cesta 152,1000 Ljubljana) ali Trgovina Junior v Mariboru, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor).

DOBAVNI ROK

Plačilo po povzetju: naročeno blago, ki je na zalogi, boste prejeli v 2-7 delovnih dneh. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefona (kontaktnih podatkov vnešenih ob naročilu).
Plačilo po predračunu: predračun boste prejeli na vaš elektronski naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun.

Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave 2 do 6 tednov.
Pridržujemo si pravico do morebitnih napak v tekstu.

NAROČILO IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ne bo dobavljivo, kupca o tem obvestimo na podan elektronski naslov, ki ga je kupec podal ob oddaji naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv tudi povrnemo denar.

ODSTOP OD POGODBE/VRAČILO IZDELKA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči na kontaktni e-naslov info@trgovina-junior.si ali na uradni naslov podjetja (AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava), da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v izvirni embalaži,  v škatli v kateri je bilo blago poslano. Izdelki morajo biti nerabljeni, nenošeni, nepoškodovani, z vsemi pripadajočimi etiketami. Čevlji z umazanimi ali poškodovanimi podplati ne bodo sprejeti v vračilo ali zamenjavo.

Sporočilu o odstopu mora biti priložen račun in poslan na naslov: AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava ali na e-naslov: info@trgovina-junior.si
 

V primeru vračila blaga na ustrezen način, kot je določen v Pogojih poslovanja, se kupcu vrne kupnina  brez vključenega zneska poštnine in sicer najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se nakažejo na TRR kupca.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa oziroma drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu, kateremu se vrača.

Stroške vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove naravi ni mogoče vrniti po pošti, prevzame podjetje.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

 

STVARNA NAPAKA

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili
Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov (stvarna napaka).

Dodatni napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni mogoče fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da bi eventuelno vračilo lahko opravili kar najhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam stvari, na katere je morate biti pozorni pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo proizvoda in jo ohranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da vam artikel ustreza,
- pazite, da pri rokovanju z artiklom ne pride do poškodb in prask,
- artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, praske, madeži, umazanija,zareze pri odpiranju škatel) niso primerni za vračilo, ker so higiensko oporečni,
- vidne sledi montaže so poškodbe, ki nastanejo pri sestavi izdelkov (npr. vozičkov). V kolikor niste prepričani, da izdelek ustreza vašim zahtevam, ga ne sestavljajte.
Če želite izdelek v zakonsko določenem roku vrniti, ga ne smete uporabljati.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko izdelek odprete, ga pregledate in v primeru, da vam ne ustreza, ali če so bila vaša pričakovanja glede izdelka drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu okvarjen oziroma ne deluje. V tem primeru morate nakup reklamirati.

PRITOŽBE
Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov podjetja : AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v Murski Soboti.

DOSTAVA

Dostavo blaga za podjetje AR-AL NET d.o.o. opravlja Pošta Slovenije d.o.o. oz. paketni distributer GLS (General Logistics Systems). Pavšalni strošek dostave (poštnine) za naročene izdelke do skupne teže 10 kg je 3,50 €.

Poštnina za naročene izdelke, katerih teža presega 10 kg, je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki)  oziroma po ceniku paketnega distributerja GLS  za pošiljke na območju Slovenije in ga plača kupec.

Pri prevzemu naročenih izdelkov Pošta Slovenije  zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku (pri paketih do 22,09 EUR po 1,10 EUR, paketi nad 22,09 EUR odkupnine pa 5% od vrednosti).

Namig: Poštni proviziji se lahko izognete tako, da naročilo plačate po predračunu.
 

Naročene izdelke pošiljamo na naslov, ki ga je kupec vnesel med postopkom naročila blaga. Izdelke dostavljamo na območju Slovenije. Na željo kupca in na njegove stroške blago, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po ceniku Pošte Slovenije/paketnem distributerju GLS za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina ni mogoča.
 

Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vam bo dostavljavec pustil obvestilo in pošiljko lahko prevzamete na najbližji pošti v roku 15 dni oz. bo ponovno poskušal dostaviti naročeno blago. Če ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Dostava z GLS: V kolikor vas ob dostavi ni doma, vam bo kurir pustil sporočilo, prosimo, da ga pokličete in se dogovorite za ponovno dostavo.

Podjetje AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile
 

Dostavna služba, si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.
Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko prevzamete paket na pošti. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom.

VELJAVNOST NAROČILA

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Sklenjena pogodba se hrani na sedežu podjetja in na podlagi prehodnega zahtevka je možen dostop do nje.
 

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE

V primeru morebitnih reklamacij ali dodatnih informacij v zvezi s storitvami in izdelki, nam to sporočite:

pisno na naslov:

AR-AL NET d.o.o.

TRGOVINA JUNIOR

Kranjčeva ulica 22

9220 Lendava

ali po elektronski pošti: oddelek.trgovinajunior@gmail.com

ali na mobilni telefon 051 219 853.

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in nas obvestite na mail info@trgovina-junior.si.

Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako:

- Pošljite ga na naše stroške preko Pošte Slovenije ali preko dostavne službe GLS, s katerima imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Kranjčeva ulica 22,  9220 Lendava.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali vrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Reklamacije otroških vozičkov/pohištva

Morebitne reklamacije vozičkov ter pohištva se rešujejo le osebno, v eni izmed poslovalnic Junior (BTC City Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85). Voziček ali poškodovan del je potrebno dostaviti  v najbližjo poslovalnico, po predhodnem dogovoru, kjer se za voziček/pohištvo/artikel opravi servis ter se določi način odprave napake/reklamacije.
 

GARANCIJA NAKUPA


Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

USTREZNOST IZDELKOV

Prizadevamo si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje AR-AL NET d.o.o. si tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov

VARSTVO POTROŠNIKOV

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

 

IZJAVA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek obrazca spletne trgovine, skrbno varoval in jih brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi, razen če tako zahteva zakon. Vaših podatkov nikoli ne bomo zlorabljali na kakršenkoli način.
 

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, naslov ali elektronski naslov. AR-AL NET d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, razen kadar vi to omogočite, to je ob naročilu izdelkov ali ob naročilu na e-novice.
 

Podjetje AR-AL NET d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke z namenom uspešnega izvajanja storitve dostave blaga naročenega v naši spletni trgovini, reševanja morebitnih težav pri samem naročilu in dostavi izdelkov, neposredne komunikacije z vami, potrebe analize podatkov za tržne raziskave podjetja in namene neposrednega trženja.
 

Če se vaši osebni podatki (pošta številka, naslov ali e-naslov, telefonska številka) spremenijo, nas prosimo o tem obvestite na info@trgovina-junior.si .
 

Podjetje AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob izpolnjevanju spletnega obrazca spletne trgovine.
 

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)


Kadarkoli dostopate na spletno stran www.trgovina-junior.si , se splošni, neosebni podatki ( uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji osebi.
 

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

 

Piškotki

Naše spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

Naša spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Nujne piškotke za delovanje spletne strani
Spletna stran nastavlja nujne piškotke za samo delovanje spletne strani ( vodenje seje , nakupovalne košarice)

Piškotke za logiranje in spremljanje uporabnika ter spletno analitiko.
Spletna stran nastavlja piškotke, ki omogočajo, da si zapomni logiranega uporabnika. Uporabljamo tudi analitično orodje Google Analytics s pomočjo katerih se lahko spremlja število obiskovalcev spletne strani in katere strani so si ogledali. 

Piškotke socialnih omrežij ( Facebook)
Facebook vtičnik za všečkanje vsebine nastavlja piškotke, da lahko prepozna uporabnika
 

Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. 

Dovoljenje za uporabo pištkotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

 

Omejitev odgovornosti


Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja, zato podjetje AR-AL NET d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Podjetje AR-AL NET d.o.o. bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila.

Trgovina JUNIOR weboldala:

CÉGISMERTETŐ

a cég weboldala www.trgovina-junior.si az általános szerződési feltételei alapján működik,  megfelelően a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) törvényeit alapban véve.

Hivatalos cím és telephelye

AR-AL NET Kft.
Kranjec utca 22

9220 Lendva

Telefon: 051 219 853
e-mail : info@trgovina-junior.si

Nyilvántartási szám: 6072526000
Adó szám: SI 96601086, a cég adóköteles.

A cég be van jegyezve a cégjegyzékbe a kerületi bíróság muraszombati szám alatt reg. hely 2011/48252.

A weboldal www.trgovina-junior.si működik a nap 24 órájában, minden nap az évben.

Az online áruház ügyfelei az itt található termékek között vásárolhatnak, amíg a készlet tart. 

 



U našoj on-line trgovini možete naći veliku ponudu dječje opreme priznatih europskih proizvodilaca: Faktum, D.D. step, Camarelo, Dorjan, Bexa, Euro-cart, Expander,  Paradise baby i mnogih drugih. Pa što bi vam kratili vrijeme sa čitanjem i opisivanjem. Idemo zajedno vidjeti našu ponudu i nadamo se, da ćete i Vi pronaći nešto za svoju djecu.
 

Mogućnosti plaćanja:


1.  Plačanje preko banke putem naloga uz navedene podatke:

IBAN: SI56 2900 0005 0778 387

SWIFT/BIC KODA: BACXSI22
BANKA:  UNI CREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.

 

ILI

 

Transakcijski račun / IBAN: SI56 0234 2025 9690 140
SWIFT/BIC KODA: LJBASI2X
BANKA:  NLB d.d

2. Paketi se šaljejo s GLS Hrvatska  - mogućnost plačanja pouzećem.

Dostava i preuzimanje robe:

Robu dostavljamo u suradnji s našim partnerom  GLS Hrvatska. Dostavu vršimo na području Republike Hrvatske.Cijena dostave je 3,50,00 EUR do 10,00 EUR težine do 50 kg . Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta. Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske. Troškovi dostave ovise u koje mjesto se šalje paket, za dostavu na otoke računamo + 60 kn.

Vrijeme dostave:

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili u prostore stanovanja, prema prethodnom dogovoru. Dostava vašeg paketa stiže u roku od 2 do 7 radnih dana (ukoliko je proizvod na zalihi), bilo gdje u celini Hrvatskoj.


Obaveze kupca:

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 48 sati od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti! 

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštečeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Instar bez isporuke kupcu i sl.) Instar informatika ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku. VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!  
 

 

 

 


Slovensko Hrvatsko

Koda za popust

Imate kodo za popust? Aktivirajte jo tukaj.

Aktiviraj

AKCIJA!

ZEBRA postelja 120x60
189,00 €    160,65 €
Poglej

Skrb za stranke