Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR

Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

Spletno trgovino JUNIOR upravlja podjetje AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22,9220 Lendava.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje AR-AL NET d.o.o. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, GSM, elektronski naslov.

Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih, analiziranje in preučevanje nakupovalnih navad, izvajanje ciljnega trženja ter izvajanje anket.

Uporabnik/kupec spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke.Uporabnik svoj ahtevek o odjavi pošlje na e-naslov info@trgovina-junior.si

Obveščanje in odjava

Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi tako, da svojo odjavo sporoči na e-naslov info@trgovina-junior.si

Cena izdelka

Cene izdelkov v spletni trgovini www.trgovina-junior.si  so navedene v denarni enoti evro (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Izjema je le pohištvo s težo nad 50 kg, kjer strošek poštnine ni obračunan še pred/po zaključku naročila. V primeru naročila pohištva uporabnik/kupec prejme na svoj elektronski naslov dodatno obvestilo v obliki e-pošte o višini stroškov dostave naročenega pohištva ter končni znesek za plačilo izdelkov.  

Cene veljajo do preklica, izdelki pa so na voljo do odprodaje zalog. Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila uporabnika/kupca. 

Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Junior (www.trgovina-junior.si) in se lahko razlikujejo od rednih cen v fizičnih trgovinah Junior.
Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

Dobavni rok izdelka

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo na vaš elektronski naslov najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo/ni dobavljiv, tudi povrnemo denar.

Dobavni rok izdelkov s plačilom po povzetju: naročen izdelek, ki je na zalogi, boste prejeli v 2-7 delovnih dneh. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v teh pogojih poslovanja, bo uporabnik/kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefona (kontaktnih podatkov, ki so vnešeni ob oddaji naročila).

Dobavni rok izdelkov s plačilom po predračunu: ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun, najkasneje po kriterijih dobavnega roka po povzetju ( v 2-7 delovnih dneh).

Dobavni rok izdelkov s prevzemom v poslovalnici Junior v PE Ljubljani ali PE Mariboru: ob oddaji naročila uporabnik/kupec prejme dodano sporočilo v elektronski obliki o razpoložljivosti blaga v poslovalnicah ter o dnevu dostave ter možnosti prevzema naročenega blaga.

Dobavni rok za izdelke, ki trenutno niso na zalogi: za otroške vozičke in  pohištvo, ki niso na zalogi in imajo lahko načeloma daljši dobavni rok, uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo na e-naslov o predvideni dnevu dobavnega roka ter o vseh ostalih podrobnostih.

Plačilo

Spletna trgovina JUNIOR omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po povzetju - kupec plača odkupnino ob prevzemu blaga, ki se dostavi na željen naslov, naveden ob oddaji naročila. Dostavo izdelkov izvaja dostavno kurirska služba GLS (General Logistic Systems ali izjemoma Pošta Slovenije.

2. Plačilo po predračunu -  ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Na podlagi teh podatkov uporabnik/kupec poravna znesek, napisan na UPN nalogu/predračunu.

Plačilo v trgovinah JUNIOR  PE Ljubljana in PE Maribor:

Otroška trgovina Junior s PE Ljubljana (BTC City, hala A, Šmartinska cesta 152,1000 Ljubljana) in PE Maribor (Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor)  omogoča naslednje načine plačila:

- gotovinsko plačilo, 

- plačilo z bančnimi karticami,

- plačilo s kreditnimi karticami, 

- obročna plačila:

- kreditna kartica Diners: maksimalno število obrokov je 6, minimalni  znesek 200,00€

- kreditna kartica Nlb Mastercard:

* znesek 100-250 €= maksimalno število obrokov 6

*znesek 250-700€ = maksimalno število obrokov 12

* znesek 700 naprej= maksimalno število obrokov 24.

Prevzem naročenega izdelka

1. Prevzem po pošti –uporabnik/kupec prejme naročeno blago na želenem naslovu (dostava preko Pošte Slovenije ali dostava preko paketnega distributerja GLS)

2. Osebni prevzem- Otroška trgovina JUNIOR PE Ljubljana in PE Maribor: uporabnik/ kupec prevzame blago osebno, v eni izmed poslovalnici Junior ( BTC City hala A, kletna etaža, Šmartinska cesta 152,1000 Ljubljana) ali Trgovina Junior v Mariboru, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor).

Dostava in stroški dostave

Dostavo blaga za podjetje AR-AL NET d.o.o. opravlja paketni distributer GLS Slovenija (General Logistics Systems). 

Naročene izdelke pošiljamo na naslov, ki ga je uporabnik/kupec vnesel med postopkom naročila blaga. Izdelke dostavljamo na območju Slovenije. Na željo kupca in na njegove stroške blago, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po paketnega distributerja GLS Slovenija  za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina ni mogoča.

Če med poskusom dostave niste dosegljivi oziroma vas ni doma, bo kurir dostavne službe GLS obvestil na telefonsko številko ( katero ste navedli ob naročilu). V kolikor ne boste dosegljivi, vam paket dostavil v najbližnji paketomat oz. na zbirno mesto. Prosimo vas, da se s kurirjem dogovorite o možnosti prevzema paketa ali ponovno dostavo. 

Podjetje AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

Dostavna služba, si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.
Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko prevzamete paket na pošti. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom.

Stroški dostave so odvisni od teže naročenih izdelkov. Stroške dostave plača kupec.

Stroški dostave/poštnine z DDV so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Izjema je le pohištvo s težo nad 50 kg, kjer strošek poštnine ni obračunan še pred/po zaključku naročila. V primeru naročila pohištva uporabnik/kupec prejme na svoj elektronski naslov dodatno obvestilo v obliki e-pošte o višini stroškov dostave naročenega pohištva ter končni znesek za plačilo izdelkov.  

Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe GLS, in sicer:

Teža izdelkaStrošek dostave/EUR
do 2kg3,10 
do 5 kg3,50
do 10 kg3,80
do 15 kg4,50
do 20 kg4,70
do 30 kg5,00
do 40 kg6,00
do 50 kg

7,00

nad 50 kgNaročeni izdelki presegajo  skupno težo 50kg. Informacijo o stroških dostave boste prejeli naknadno, na vaš elektronski naslov. 


Informacije o izdelkih ter garancijski zahtevki - reklamacije

Morebitne zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancij (reklamacije) in pridobitev dodatnih informacij o izdelkih, proimo, sporočite pisno na naslov

AR-AL NET d.o.o.

Kranjčeva ulica 22

9220 Lendava ali

na elektronski naslov oddelka reklamacij:  oddelek.trgovinajunior@gmail.com

ali na mobilni telefon 051 219 853.

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas obvestite na e-naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com

Če ste prejeli napačen izdelek:

- pošljite ga na naše stroške preko Pošte Slovenije ali preko dostavne službe GLS, s katerima imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Kranjčeva ulica 22,  9220 Lendava.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Garancijski zahtevki (reklamacije) otroških vozičkov/pohištva

Morebitne garancijske zahtevke - reklamacije otroških vozičkov ter pohištva se rešujejo le osebno, v eni izmed poslovalnic Junior (BTC City Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85). Voziček ali poškodovan del je potrebno – po predhodnem dogovoru oziroma najavi na zgoraj naveden naslov ali telefonsko številko- dostaviti v najbližjo poslovalnico, kjer se za otroški voziček/pohištvo/artikel opravi servis ter se določi način odprave napake oziomra način reševanja reklamacije. 

Garancija nakupa


Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

Odstop od pogodbe/vračilo izdelka

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči na kontaktni e-naslov info@trgovina-junior.si ali na uradni naslov podjetja (AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava), da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v izvirni embalaži,  v škatli v kateri je bilo blago poslano. Izdelki morajo biti nerabljeni, nenošeni, nepoškodovani, z vsemi pripadajočimi etiketami. Čevlji z umazanimi ali poškodovanimi podplati ne bodo sprejeti v vračilo ali zamenjavo.

Sporočilu o odstopu mora biti priložen račun in poslan na naslov: AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava ali na e-naslov: info@trgovina-junior.si
 

V primeru vračila blaga na ustrezen način, kot je določen v Pogojih poslovanja, se kupcu vrne kupnina  brez vključenega zneska poštnine in sicer najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se nakažejo na TRR kupca.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa oziroma drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu, kateremu se vrača.

Stroške vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove naravi ni mogoče vrniti po pošti, prevzame podjetje.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili
Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

Obrazec za uveljavitev stvarne napake.pdf

Ustreznost izdelkov

Prizadevamo si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje AR-AL NET d.o.o. si tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)


Kadarkoli dostopate na spletno stran www.trgovina-junior.si , se splošni, neosebni podatki ( uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji osebi.

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Koraki nakupa

1. korak: Na spletni strani www.trgovina-junior.si so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranim izdelkom je navedena cena izdelka, strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Stroški dostave niso prišteti pri naročilu pohištva, v primeru naročila pohištva ali če je med dodanimi izdelki v nakupovalno košarico dodano tudi pohištvo; uporabnik informacijo o višini stroška dostave prejme v dodatnem e-sporočilu, prejetem na njegov e-naslov. Stroški dostave so odvisni od število paketov ter teže naročenih artiklov. Stroške dostave uporabnik/kupec po oddaji naročila prejme dodatno e-sporočilo z informacijo o končni višini stroška dostave za vso naročeno blago.


2. korak: Če kupec želi določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati še druge izdelke v košarico, se vrne na izbran izdelek in ga doda na enak način kot je opisano v 1. koraku

3. korak: Kupec mora v spletni obrazec vnesti vse zahtevane podatke za dostavo (ime, priimek, naslov, telefon, e-naslov). Kupec lahko doda tudi svoje opombe. Kupec v nakupovalni košarici izbere način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v razdelku “Način plačila” ter izbere na kakšen način bodo izbrani artikli dostavljeni v (razdelku) "Način dostave."  Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb  "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" ter po tem, ko je obkljukal okence z besedilom "Soglašam in potrjujem,  da sem seznanjen/a, da se navedeni osebni podatki zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanja morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Izjavljam, da so moji podatki pravilni.
4. korak: Če je bilo naročilo uspešno posredovano, se na spletni strani izpiše tekst »Uspešno ste zaključili naročilo!« Poleg tega bo kupec na elektronski naslov, ki ga je posredoval v prejšnjem koraku, prejel obvestilo s podrobnostmi o naročilu. Kupec bo prejel dodatno e-sporočilo z vsemi informacijami (in v primeru naročil pohištva) končnim zneskom stroškov dostave. V primeru naročila pohištva/vozička  ( ki imajo nedoločen dobavni rok) prejme stranka dodatno e-sporočilo o predvideni dostavi naročenih izdelkov ter informacijo o stroških dostave.

Potrditev naročila

Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj obvesti preko elektronske pošte: info@trgovina-junior.si

Piškotki

Naše spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

Naša spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Nujne piškotke za delovanje spletne strani
Spletna stran nastavlja nujne piškotke za samo delovanje spletne strani ( vodenje seje , nakupovalne košarice)

Piškotke za logiranje in spremljanje uporabnika ter spletno analitiko.
Spletna stran nastavlja piškotke, ki omogočajo, da si zapomni logiranega uporabnika. Uporabljamo tudi analitično orodje Google Analytics s pomočjo katerih se lahko spremlja število obiskovalcev spletne strani in katere strani so si ogledali. 

Piškotke socialnih omrežij ( Facebook)
Facebook vtičnik za všečkanje vsebine nastavlja piškotke, da lahko prepozna uporabnika

Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. 

Dovoljenje za uporabo piškotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

Dovoljenje za uporabo pištkotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

Omejitev odgovornosti


Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja, zato podjetje AR-AL NET d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Podjetje AR-AL NET d.o.o. bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila.

Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu AR-Al NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22,9220 Lendava. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@trgovina-junior.si.

Pritožbe


Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov podjetja : AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v Murski Soboti.

 

Predstavitev podjetja v madžarskem jeziku:

Trgovina JUNIOR weboldala:

CÉGISMERTETŐ

a cég weboldala www.trgovina-junior.si az általános szerződési feltételei alapján működik,  megfelelően a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) törvényeit alapban véve.

Hivatalos cím és telephelye

AR-AL NET Kft.
Kranjec utca 22

9220 Lendva

Telefon: 051 219 853
e-mail : info@trgovina-junior.si

Nyilvántartási szám: 6072526000
Adó szám: SI 96601086, a cég adóköteles.

A cég be van jegyezve a cégjegyzékbe a kerületi bíróság muraszombati szám alatt reg. hely 2011/48252.

A weboldal www.trgovina-junior.si működik a nap 24 órájában, minden nap az évben.

Az online áruház ügyfelei az itt található termékek között vásárolhatnak, amíg a készlet tart. 

20. PODATKI O PODJETJU

S spletno trgovino www.trgovina-junior.si upravlja:

AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava

ID za DDV: SI9660
Matična številka: 3542653000
Poslovni račun odprt pri Novi Ljubljanski banki d.d.: IBAN SI56 0234 2025 9690 140

Poslovni račun odprt pri Unicredit banka Slovenije: IBAN SI56 5900 0005 0778 387

Poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo d.d. IBAN SI56 1010 0005 1357 809

SKD: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Murski Soboti
Datum vpisa v sodni register: 13.12.2011
Telefonska številka: +386 51 219 853  
E-mail: 
info@trgovina-junior.sioddelek.trgovinajunior@gmail.com