Pravilnik o zasebnosti

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1. Uvod

Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost spletne trgovine www.trgovina-junior v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

Spletno trgovino Junior upravlja podjetje AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava.

2. Osebni podatki

Podjetje AR-AL NET d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik) v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov.

Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih, analiziranje in preučevanje nakupovalnih navad, izvajanje ciljnega trženja ter izvajanje anket.

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke.

Veljavnost splošnih pogojev: od 24. 5. 2018 do spremembe oziroma preklica.

2.1. Definicije, uporabljene na spletni trgovini

·         Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja;

·         registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini:

·         uporabnik hitrega nakupa/gost je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa (v tem primeru se skozi postopek nakupa opravi samodejna registracija uporabniškega računa):

·         kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik),  in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev:

·         naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini,

·         verifikacija in eksplicitna potrditev naročila, postopek s katerim ponudnik preverja pristnost in istovetnost naročila v primeru, ko je izbran način plačila "plačilo po povzetju".

 

3. Obveščanje

Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi preko povezave v prejetih e-novicah ali tako, da odjavo sporoči na e-naslov info@trgovina-junior.si.

4.  Uporaba spletne trgovine (neregistriran ali registriran obiskovalec)

Nakup v Spletni trgovini JUNIOR je možen z ali brez registracije.

Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima možnost se tudi registrirati.

 

Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec »podatki kupca«  na jeziku  »moj račun«  s naslednjimi podatki: spol, ime, priimek, naslov, datum rojstva, e-mail, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme. Pri registraciji je možnost izbire obvestila, v primeru, če registrirani uporabnik želi biti obveščen  o posebnih akcijah in razprodajah. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na info@trgovina-junior.si.

 

 

Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine www.trgovina-junior.si, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo. 

 

Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani www.trgovina-junior.si Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena kot uspešna.

 

Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji. Prijavi se na jeziku »prijava

 

5. Cene, popusti  in veljavnost ponudbe

 

5.1. Cena izdelka

 

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.trgovina-junior.si  in veljajo do dne objave novega cenika.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

 

Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. Cena v spletni trgovini Junior velja le za nakupe na www.trgovina-junior.si in se lahko razlikujejo od redne/akcijske cene v fizičnih trgovinah JUNIOR.

 

 

5.2. Veljavnost ponudbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto.

Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

 

5.3. Popust

Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni.

Če uporabnik poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.


Popusti:
• so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli ( kot upoštevan 100%rabat),
• veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh,
• popusti se nikoli ne seštevajo, akcije se med seboj izključujejo. 

 

 

 

6. NAROČILO IN DOBAVNI ROK IZDELKA

V spletni trgovini www.trgovina-junior.si  je naročilo izdelka možna 24ur na dan, 7 dni v tednu.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda s pritiskom na gum »Oddaj naročilo,« takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, kupec pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte info@trgovina-junior.si.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

6.1. PREVERJANJE PRISTNOSTI NAROČILA (VERIFIKACIJA) IN EKSPLICITNA POTRDITEV NAROČILA

Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in za naročila pri katerih je izbran način plačila "plačilo po povzetju" preveri pristnost naročila (verificira). Verifikacija naročila pomeni, da ponudnik za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave telefonsko preveri  uporabnika (kupca, ki je izbral način plačila "plačilo po povzetju") na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Po potrditvi naročila (pristnost, istovetnost) ponudnik uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o statusu naročila, ki je po uspešni verifikaciji "Potrjeno".

Dokler naročilo ni verificirano in eksplicitno potrjeno s strani kupca ima status, ali "Novo naročilo" ali "Čakanje na potrditev naročila" in ni odposlano.

 

6.2. DOBAVNI ROK NAROČENIH IZDELKOV IN DOSTAVA

6.3. IZDELEK NI DOBAVLJIV/IZDELEK NI NA ZALOGI

Lahko se zgodi, da se nekateri izdelki hitreje spreminjajo ( sprememba vzorcev, funkcionalnosti, določene inovacije, izboljšave, ipd), kot jih je možno ažurirati. 

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo na vaš elektronski naslov najkasneje v treh (3) dneh  od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo/ni dobavljiv, povrnemo denar. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Dobavni rok za otroške vozičke in  pohištvo, ki trenutno niso na zalogi in imajo lahko načeloma daljši dobavni rok, uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo na e-naslov o predvidenem dnevu dobavnega roka ter o vseh ostalih podrobnostih.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

6.4. IZDELEK NA ZALOGI

Dobavni rok izdelkov s plačilom po povzetju: naročen izdelek, ki je na zalogi, boste prejeli v 2-7 delovnih dneh. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v teh pogojih poslovanja, bo kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefona (kontaktnih podatkov, ki jih je kupec vnesel pri oddaji naročila).

Dobavni rok izdelkov s plačilom po predračunu: pri oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun, najkasneje po kriterijih dobavnega roka po povzetju ( v 2-7 delovnih dneh).

Dobavni rok izdelkov s prevzemom v poslovalnici Junior v PE Ljubljani ali PE Mariboru: ob oddaji naročila uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo v elektronski obliki o razpoložljivosti blaga v poslovalnicah, o dnevu dostave ter možnosti prevzema naročenega blaga.

V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

6.5. DOSTAVA

Kupljeni i izdelki bodo dostavljeni na katerikoli veljaven naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi GLS, Pošta Slovenije ali drug dobavitelj po izbiri ponudnika.

Pavšalni strošek dostave (poštnine) za naročene izdelke do skupne teže 10 kg je 3,50 €.

Poštnina za naročene izdelke, katerih teža presega 10 kg, je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije (http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki)  oziroma po ceniku paketnega distributerja GLS  za pošiljke na območju Slovenije in ga plača kupec.

Pri prevzemu naročenih izdelkov Pošta Slovenije  zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku (pri paketih do 22,09 EUR po 1,10 EUR, paketi nad 22,09 EUR odkupnine pa 5% od vrednosti).

Namig: Poštni proviziji se lahko izognete tako, da naročilo plačate po predračunu.

Naročene izdelke pošiljamo na naslov, ki ga je uporabnik/kupec vnesel med postopkom naročila blaga. Izdelke dostavljamo na območju Slovenije. Na željo kupca in na njegove stroške blago, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po ceniku Pošte Slovenije/paketnem distributerju GLS za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina ni mogoča.

Podjetje AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

Dostavna služba, si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.
Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko prevzamete paket na pošti. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom.

 

7. ZAVRNITEV NAROČILA

·         Ponudnik si pridržuje pravico, da v primeru, če naročila ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca na e-naslov,

·         ponudnik si pridržuje pravico da zavrne naročilo kupca, ki je v preteklosti že opravil naročilo, nato eksplicitno potrdil naročilo (bodisi telefonsko, bodisi e-poštno sporočilo), vendar naročene pošiljke ni prevzel ter s tem dejanjem namenoma povzročil nepotrebne stroške ponudniku (tovrstno dejanje šteje kot namerno povzročanje poslovne škode ponudniku),

·         če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne,

·         če so podatki (telefonska številka in/ali e-poštni naslov) v naročilu netočni ali napačni.

 

8. NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina JUNIOR omogoča naslednje načine plačila:


1. Plačilo po povzetju:

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. 

Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji. 

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 11. in 17. uro. V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljivi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (2) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko preko elektronske pošte info
@trgovina-junior.si.

 

2. Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika:

Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR ( UPN nalog). 

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja AR-AL NET d.o.o. v roku 5 dni  po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.).

V kolikor v petih (5) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po e-pošti obvestilo za neplačan predračun za naročene izdelke. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja VAR-AL NET d.o.o. v roku 3 dni po prejemu tega opozorila .

V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje  in po podanem roku se naročeni izdelki vrnejo v prodajo.

Plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal

Plačilo lahko opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

o s plačilno kartico MasterCard, 
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron, 
o s plačilno kartico American Express 
o s plačilno kartico Diners 

Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca. V kolikor naročite izdelek in bi želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov, ali po telefonu natelefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročila.

 

10. PREVZEM NAROČILA IN NAČIN PLAČILA V TRGOVINI JUNIOR, PE MARIBOR IN PE LJUBLJANA

9.1. PREVZEM NAROČILA

Spletna trgovina www.trgovina-junior.si ponuja možnost osebnega prevzema naročenih izdelkov. Ob oddaji naročila  sistem ponudi možnost izbire ene izmed poslovne enote, kjer bi naročene izdelek želeli prevzeti. S tem načinom prevzema se izognete stroškom dostave, namreč v izbrano poslovno enoto naročene izdelke dostavimo brezplačno.

Naslov za prevzem PE Ljubljana:

BTC City, dvorana A, kletna etaža, Trgovina JUNIOR, Šmartinska cesta 152,1000 Ljubljana

Naslov za prevzem PE Maribor:

Trgovina JUNIOR, Ljubljanska ulica 85,2000 Maribor

9.2. NAČINI PLAČILA V PE JUNIOR LJUBLJANA, MARIBOR

Ob prevzemu naročenega izdelka ponujamo naslednje možnosti plačila:

1. gotovinsko plačilo, 

2. kartično plačilo ( bančne kartice),

3. kartična plačila ( kreditne kartice),

4. Obročno plačevanje:

4.1. Diners:

*maksimalno število obrokov je 6 za  minimalni  znesek 200,00€

4.2. NLB Mastercard:

* znesek 100-250 €= maksimalno število obrokov 6

*znesek 250-700€ = maksimalno število obrokov 12

* znesek 700 naprej= maksimalno število obrokov 24.

 

11. KORAKI NAKUPA

Koraki procesa nakupa:

  • 1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
    Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po logičnem zapisu v določene kategorije, lahko pa jih poiščete tudi s pomočjo iskalnika. Z izbiro artikla in s klikom na gumb dodaj v košarico vas  sistem avtomatsko preusmeri v košarico, kjer so vidni vsi podrobnosti izdelka. Tukaj se lahko odločite, ali boste z nakupom zaključili (kliknete na blagajno) ali nadaljujete z izbiro izdelkov ( nazaj v trgovino). V kolikor se odločite za nadaljevanje – nazaj v trgovino, vas sistem preusmeri nazaj v spletno trgovino. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo shranili za kasnejši nakup. V košarici je pred zaključkom naročila možno popraviti izbrano količino (v okence vpišite izbrano količino ali se s pomočjo kazalcev + in- izberite poljubno količino). Sorazmerno z izbrano količino se tudi maloprodajna cena spremeni. Izdelek je možno tudi iz košarice odstraniti s klikom na gumb oblike smetnjaka.
  • 2. korak – vpis kode kupona (neobvezno polje): v primeru, da imate kodo s popustom, le-tega prepišite v okence in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Kodo s popustom je možno pridobiti na več načinov; preko Facebook-a, Instagrama, spletne strani www.trgovina-junior.si, v trgovinah Junior Pe Ljubljana, Pe Maribor, promocijskih letakov, ipd.
  • 3. korak– vpis naslova za dostavo: v kolikor ste v košarici dodali izdelek/ke, ki ga/jih  želite kupiti, sledi naslednji korak, vpis naslova za dostavo. V kolikor je naslov za dostavo drugačen od naslova plačnika, prosimo to posebej navedite.
  • 4. Korak – izbira načina dostave: sistem ponuja možnost dostave z izbranim ponudnikom ali možnost osebnega prevzema v eni izmed poslovnih enot Junior ( PE Ljubljana, PE Maribor). 
  • 5. Korak – izbira plačila: s klikom označite način plačila.
  • 6. Korak – potrditev: Preden kliknete na gumb za »zaključeno«še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi točnost podatkov in naslov za dostavo.
  • 7 .korak – zaključeno: Potrdilo o uspešno o oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

 

11.1. Potrditev naročila

Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj obvesti preko elektronske pošte: info@trgovina-junior.si

 

12. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

12.1. ODSTOP OD NAKUPA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči na kontaktni e-naslov info@trgovina-junior.si ali na uradni naslov podjetja (AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava), da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

12.2. VRAČILO BLAGA

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v izvirni (original) embalaži,  v škatli v kateri je bilo blago poslano. Izdelki morajo biti nerabljeni, nenošeni, nepoškodovani, z vsemi pripadajočimi etiketami. Čevlji z umazanimi ali poškodovanimi podplati ne bodo sprejeti v vračilo ali zamenjavo.

Sporočilu o odstopu mora biti priložen račun in poslan na naslov: AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava ali na e-naslov: info@trgovina-junior.si
 

V primeru vračila blaga na ustrezen način, kot je določen v Pogojih poslovanja, se kupcu vrne kupnina  brez vključenega zneska poštnine in sicer najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se nakažejo na TRR kupca.

Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju ali dostavljalcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa oziroma drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno pri prodajalcu, kateremu se vrača.

Stroške vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove naravi ni mogoče vrniti po pošti, prevzame podjetje.

Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.
Obrazec za vračilo blaga si lahko prenesete na naslednji povezavi:

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

 

 

13. GARANCIJA IN REKLAMACIJA

 

13.1. GARANCIJA

 

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

 

13.2. REKLAMACIJA

Zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije je potrebno sporočiti  na naslov podjetja v pisni obliki ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas obvestite na e-naslov info@trgovina-junior.si alioddelek.trgovinajunior@gmail.com

V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek, ki ga niste naročili, le-tega vrnite preko pošte Slovenije ali dostavne službe GLS  na stroške podjetja.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Garancijski zahtevki (reklamacije) otroških vozičkov/pohištva

Garancijski zahtevki – reklamacije otroških vozičkov in otroškega pohištva se rešujejo izključno le osebno v eni izmed poslovnih enot JUNIOR (BTC City Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85).

Zahtevek v zvezi z uveljavljanjem garancije vozička/pohištva je potrebno sporočiti na naslov podjetja ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com v pisni obliki.

Po prejetju in obravnavi zahtevka sledi časovna uskladitev termina, po katerem kupec reklamirani izdelek oziroma del izdelka dostavi v izbrano (in vnaprej dogovorjeno) poslovno enoto JUNIOR.  Sledi pregled izdelka in izdaja reklamacijskega zapisnika. V kolikor je potrebno, se izdelek vrne k proizvajalcu v obravnavo. Za čas popravila/pregleda kupec prejme nadomestni voziček.

 

14. STVARNA NAPAKA

 

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili
Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov (stvarna napaka).

 

15. Ustreznost izdelkov

Prizadevamo si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje AR-AL NET d.o.o. si tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov

16. Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)


Kadarkoli dostopate na spletno stran 
www.trgovina-junior.si, se splošni, neosebni podatki ( uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji osebi.

17. PODATKI NA STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

18. POTRDITEV PREJEMANJA E-NOVIC

V spletni trgovini trgovina-junior.si  v upravljanju s strani podjetja AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava, sledi skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. 

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje e-novic trgovina-junior.si  o aktualnih novostih, novicah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih organizator je AR-AL NET d.o.o., se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. Osebni podatki so ime in priimek ter e-pošta. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene.

Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih, analiziranje in preučevanje nakupovalnih navad, izvajanje ciljnega trženja ter izvajanje anket.

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Svojo zahtevo posreduje v pisni obliki na e-naslov: oddelek.trgovinajunior@gmail.com

 

19. Pritožbe


Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda preko e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov podjetja : AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v Murski Soboti.

20. PODATKI O PODJETJU

S spletno trgovino www.trgovina-junior.si upravlja:

AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava

ID za DDV: SI9660
Matična številka: 3542653000
Poslovni račun odprt pri Novi Ljubljanski banki d.d.: IBAN SI56 0234 2025 9690 140

Poslovni račun odprt pri Unicredit banka Slovenije: IBAN SI56 5900 0005 0778 387

Poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo d.d. IBAN SI56 1010 0005 1357 809

SKD: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Murski Soboti
Datum vpisa v sodni register: 13.12.2011
Telefonska številka: +386 51 219 853  
E-mail: 
info@trgovina-junior.sioddelek.trgovinajunior@gmail.com