Reklamacije in vračila

 GARANCIJA IN REKLAMACIJA

 

 GARANCIJA

 

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

 

 REKLAMACIJA

Zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije je potrebno sporočiti  na naslov podjetja v pisni obliki ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas obvestite na e-naslov info@trgovina-junior.si ali oddelek.trgovinajunior@gmail.com

V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek, ki ga niste naročili, le-tega vrnite preko pošte Slovenije ali dostavne službe GLS  na stroške podjetja.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Garancijski zahtevki (reklamacije) otroških vozičkov/pohištva

Garancijski zahtevki – reklamacije otroških vozičkov in otroškega pohištva se rešujejo izključno le osebno v eni izmed poslovnih enot JUNIOR (BTC City Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85).

Zahtevek v zvezi z uveljavljanjem garancije vozička/pohištva je potrebno sporočiti na naslov podjetja ali na elektronski naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com v pisni obliki.

Po prejetju in obravnavi zahtevka sledi časovna uskladitev termina, po katerem kupec reklamirani izdelek oziroma del izdelka dostavi v izbrano (in vnaprej dogovorjeno) poslovno enoto JUNIOR.  Sledi pregled izdelka in izdaja reklamacijskega zapisnika. V kolikor je potrebno, se izdelek vrne k proizvajalcu v obravnavo. Za čas popravila/pregleda kupec prejme nadomestni voziček.